Üldised müügitingimused



1. Üldtingimused

1.1. Üldised müügitingimused kehtivad www.dshop.ee klientide (edaspidi Klient) ja www.dshop.ee omaniku Avers Disain OÜ (edaspidi – dshop.ee).

1.2. Üldised müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse dshop.ee tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

1.3. Dshop.ee jätab endale õiguse muuta ühepoolselt müügitingimusi ja toote hindu, et olla oma tegevuses efektiivne, konkurentsivõimeline, reorganiseerudes või muutes toote valikut.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud hektor.ee poes. Kliendile kehtivad hinnad, mis on hektor.ee lehel ostu sooritamise ajal.

Esitades tellimuse dshop.ee poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus

2. Hinnakiri

2.1. Dshop.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 20% käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

2.2. Ostetud Toote hinnale lisandub transpordihind kui soovite kaupa Eestis ära märgitud aadressile. Transpordi hinnaks on 19.90 eur (Eesti piires). Muudel juhtudel lepitakse saatmise tingimused eraldi kokku.

2.3. Kohale toimetamisekulu ei lisata ka kui klient täidab tellimuse tegemise ajal välja “Tulen ise järele”.

3. Ostukorv ja tellimuste vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil ta on klikkinud nupule „Lisa ostukorvi“

3.2. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab vajadusel muuta Ostukorvis olevate toodete kogust kasutades +/-nuppu või üldse Ostukorvist toote eemaldada. (kasuta “Uuenda ostukorvi”)

3.4. Tellimuse vormistamiseks vajutab klient nupule „Kinnita ostukorv“

3.5. Kui klient vajab lisaks nõustamist, saab küsimused edastada vajutades nupule „ kontakteeru“ või helistades dshop.ee antud kontaktile.

3.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiliku kauba kohaletoimetamise- ja makseviisi. Vastavalt kohale toimetamise viisile tuleb märkida Kauba saaja täpne sihtkoht kui soovite kulleri teenust.

3.8. Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on 3 kalendripäeva jooksul tasunud 100% tellimuse summast näidatud arveldusarvele või kasutanud makse tegemiseks pangamoodulit.

4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Tasumine toimub ettemaksuna pangaülekandega Avers Disain OÜ EE822200221046830660.

4.2. Kui Klient soovib tasuda arve alusel, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile ettemaksuarve.

4.3. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ning makse tegemiseks panga rekvisiidid ja arveldusarve number.

4.4. Kui klient pole ettemaksu tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, siis loetakse tellimus mitte täitmiseks minevaks.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Ligikaudne tarneaeg on märgitud Toote infosse. Täpsema tarneaja soovitame eraldi üle täpsustada meie klienditeenindajaga.

Juhul kui Teie poolt tellitud Toodet ei ole Tootja laos ja selle kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Avers Disain OÜ ei vastuta, teatame sellest tellimuse vormistamisel antud kontakti ja täpsustame info.

Juhul kui Klient on tellinud samas tellimuses tooteid, millel on erinev tarnetähtaeg, siis arvutatakse kättetoimetamisel pikimat tarneaega( kui kokku pole lepitud teisiti). Kliendiga võetakse ühendust kui toode on jõudnud dshop.ee lattu ning lepitakse kokku kauba üleandmine. Palume olla tähelepanelikud Tellija andmete lisamisel, sest selle informatsiooni täpsusest sõltub teenuse kvaliteet ja kiirus.

5.2. Võimalikud Kauba kätte toimetamise viisid:

– väljastatakse kliendile lähimast dshop.ee poest Jõhvis. Vt Täpsemalt Kontakt

– saadetakse kulleriga

5.3. Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas koostatud tellimuse ning isikut tõendava dokumendi alusel. Kui Kaubale tuleb järgi kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada eelnevalinfo@dshop.ee aadressil.

5.4. Kauba üleandmisel antakse kliendile arve vastavalt kliendi soovile kas paberikandjal või edastatakse kliendi meilile. Arvel näidatakse täpne loetelu tootedest, mis hetkel üle antakse.

5.5. Dshop.ee jätab endale õiguse muuta vajadusel kohale toimetamise viise.

5.6. Kauba vastuvõtmisel tuleb kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida müüjat aadressil info@dshop.ee või kullerfirmat. Võimalusel pildistada probleemset kaupa. Saatelehele alla kirjutades kinnitatakse, et kaup oli korrektne ja komplektne ega oma puudusi.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Dshop.ee on õigus tellimus tühistada kui Klient ei ole tasunud vähemalt 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest või kui toodet ei ole enam saadaval ning asendustoodet ei leita. Tooted, mis on valmistatud kliendi individuaalsete vajaduste ja soovide alusel eritellimustöö alusel, tagastamisele ei kuulu.

6.2. Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust.

Tagastuskoht lepitakse eelnevalt Kliendiga kokku.

6.3. Toote tagastamise kulud kannab Klient kui vahetuse soov tekkis Kliendil. Kui toode oli kahjustatud või ei vastanud tellitule, kannab kulud dshop.ee omanik.

7. Kaebuse esitamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele kehtib kaubandusest ostetud kauba puhul müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Sellest esimese 6 kuu jooksul tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

7.2. Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda asja parandamist või asendamist. Kui parandamine ei ole võimalik, võib toote asendada. Raha tagastamist on võimalik nõuda üksnes juhul kui asendamine ei osutunud võimalikuks mõistliku aja jooksul.

7.3. Asja puuduse ilmnemisel võib tarbija saata kaebuse e-posti aadressile, lisada arve numbri või arve koopia, kontaktandmed ning kaebuse sisu. Avers Disain OÜ vastab Kliendile 15 päeva jooksul teate saabumisest.

7.4. Dshop.ee ei vastuta, kui kaup on kahjustatud kliendi süül või hooletuse tõttu, kui defekt on tekkinud kauba väärkasutuse või hoolduse tõttu või kui kaup on tavapärase kasutamise käigus lihtsalt füüsiliselt kulunud.

8. Muud tingimused

8.1. Dshop.ee kasutab Kliendi isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidensiaalselt.

8.2. Dshop.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot, kui Klient on andnud nõusoleku või tellinud dshop.ee uudiskirja.

8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.

8.4. Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimiste teel, on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee